2012. november 14., szerda

Őszi falevelekkel burkolt mécsestartó DIY

Kedves Olvasó!

Hamarosan minden fa ledobja a maradék lombját is, így érdemes kihasználni még az időt szép levelek gyűjtésére. Én is bevetettem magam, egy adag már préselődik a könyvekben lapulva, (gyerekkorom óta nem préseltem le semmit, szóval  izgatottan várom a végeredményt), egy másik adagot mondhatni frissibe használok fel.
Csodálatos megfigyelni, ahogy a nap sugarai átvilágítják a szebbnél szebb színű faleveleket, látod az erezetét, ragyog a szín. Ez adta az ötletet, hogy kipróbáljam, milyen lenne, ha mécsestartó pohárkákat vonnék be vele.


Én sűrű fedésben illesztgettem egymásra a leveleket (annyira sokféle gyönyörű árnyalatban ragyognak, hogy nem tudtam választani). A lényeg, hogy minél lazább a fedés, annál jobban át fog tűnni a mécses fénye a leveleken.


De így is nagyon szép lett. Most este már be is üzemeltem.


Igazán hangulatos!

Sajnos a szépség csak egy napig tart. A mécses hője illetve a meleg szoba nem tesz jót a leveleknek, reggelre összepöndörödnek. Estére újat kell elkészíteni, ezért érdemes erre a célra raktározni néhány napra való falevél készletet.
Hamarosan úgyis vége ennek a csodás őszi színkavalkádnak, hát élvezzük ki minden ajándékát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...