2012. november 3., szombat

Halloween Itthon

Kedves Olvasó!

Ígértem, hogy megmutatom az én Halloweeni dekorációmat. Ami nem kifejezetten erre az alkalomra készült, mert már ahogy beköszönt az ősz, elkezdem apránként díszítgetni az ablakot, mindíg menet közben új dolgokkal kiegészítem, szóval folyamatosan változik.
Makkot, diót, gesztenyét szedtem és ezeket kis kosárkában elrendeztem. Szeretem, ha az ablakban vannak az ősz terméseiből. Van egy halloweeni ízzósorom is, ezt az ablakba felaggatom, nagyon hangulatos este a kellemes narancs fénye. Na és persze a töklámpás sem maradhat ki, igaz, hogy csak egy elemes lámpa, de mi nagyon szeretjük, konyhánk éke! Ami még elengethetetlen, az a koszorú az ablakban.


Boszink Bözsi, nagyon szégyenlős, inkább kifelé kémlel az ablakon. Nem akart szerepelni, szerinte nincsen jó fényképarca. 



Kint a erkélyen minden este meggyújtjuk a lámpásainkat, nagyon kellemes látványt ad a szobából nézve.


Nem szabad elfeledkezni a süteményről sem! Nagy szerencsémre a tesóm egy muffin tündér,  fantasztikusan süt, mindíg készít valami különlegeset. Megnézünk egy horrorfilmet, közben muffint eszegetünk egy kis kávéval! Hát ilyen nálunk a Halloween!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...