2012. november 30., péntek

Faágak

Kedves Olvasó!

Nehéz visszafognom a rajongásomat a faágak iránt. Mindenféle formájút, mindenféle méretben viszem haza, kincsként bánva vele. Nem tudok úgy elmenni sétálni, hogy ne vigyek, vagy ne akarjak hazavinni valamit. A minap is az esti sétát arra szántam, hogy megszerezzek egy szép példányt, amit már előzőleg kinéztem magamnak. Ne gondolj rosszat, soha nem vágok le élő ágat, kizárólag az elszáradt, letört ágakból csemegézek. Szóval vártam, hogy lemenjen a nap, akkor indultam útnak Happy-vel. Szerencsémre, mivel kutyával vagyok, nyugodtabban ténykedhetek. Ez a bizonyos nyírfa ág, tele szép elágazásokkal, egy társasház kertjében várta az enyészetet, azaz kerítésen belül. Nem bírtam a gondolattal, meg kellett szerezzem. Átnyúltam a kerítés felett és kiemeltem az ágat, mert mázlimra a komposzt rakásuk közvetlenül a kerítés mellett található és az utcáról takarja egy fasor is. A kezemben tartva, még jobban örültem a szerzeményemnek, ez a tökéletes ág, gondoltam, bár a sötétben nem nagyon láttam jól. Aztán sipirc haza, ami azért még volt 20 perc séta. Nem is voltam érdekes látvány egy jó 2 méteres ággal és egy kutyával!
De megérte...

Következő tervem, amit szeretnék megvalósítani. egy ágakból álló kompozíció (bár még nem a szerzeményemet használom fel erre). Már begyűjtöttem az ágakat hozzá, amiket hasonlóan cikis módon szereztem meg a sötétség leple alatt.
Ezek az ihlet forrásaim.



Image sources: 1, 2,

Holnap már december 1 lesz és arra gondoltam, hogy itt a blog keretén belül fogok úgymond virtuálisan adventi meglepetés naptárat nyitogatni. Minden naphoz kitalálok valami karácsonyi dekorációs ötletet, ez lesz az én meglepetésem. És ki tudja? Lehet, hogy megvalósul! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...