2015. március 26., csütörtök

Tavasz itthon - a nappali

Kedves Olvasó!

Már elememben érzem a tavaszt, (sőt, már a nyárra is gondolok).Az idei tavaszváró dekorációim itthon ilyenre sikeredtek.
Sikerült feltöltenem a művirág készletemet, olyan mázlim volt, hogy egy helyen többféle, gyönyörű tavaszi ágat tudtam venni szinte potom áron. Naná, hogy nem bírtam magammal, és vettem egy csomót. Ha jobban meggondolom, még többet is elbírtam volna.

Azért is választottam a művirágokat, mert eredetileg koszorú készítésre gondoltam és sajnáltam az élő ágakat felhasználni, csak néhány napig lenne szép, aztán elhervadnak. Nem, inkább viruljanak, éljenek kint a szabadban mindenki gyönyörűségére, idebent jó a mű is.
Minden koszorút én készítettem, nagy szerencsémre egy remek helyet találtam kutyaséta közben, ahol szabadon vághattam az indákat, nem zavartam vele senkit sem.
Már a húsvétot is várjuk.
Kedvenckéim, az aranyeső ágak.
A barka ágak már elkezdtek gyökeresedni a vázákban, úgyhogy ha vége a húsvétnak, elültetem őket. Hátha lesz egy szép bokor valamelyikből.

Neked is kellemes dekorálást kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...