2015. március 30., hétfő

Álmaim fürdőszobája - Monaco

Kedves Olvasó!

Megtaláltam a tökéletes fürdőszobát, álmaim fürdőszobáját! (Sajnos Magyarországról nem lehet rendelni, de sebaj.) Mind a stílusa, mind a bútorzat kidolgozása, vonalvezetése abszolút a kedvencem. Ő az igazi! Így, ahogy van! Ó, imádom, minden részletében.
Bemutatkozik a Monaco Acacia White Bathroom Furniture Collection, fehér akácból készült bútorcsalád.
Szeretem a lambériázást a falon, a padlót, szuper ez a fehér szín, igazi tengerparti feelinget idéz meg.
Na és a sok tengeri kiegészítő, dekoráció, hát egyszerűen mesés!
Máris azon agyalok, hogyan lehetne ilyen fürdőszobám?
Némelyik kiegészítő házi elkészítésére már van is ötletem, itthon felleltem hozzá anyagot, és meg is fogom csinálni, naná.
Na de az ördög a részletekben rejlik, szóval nézzük csak meg alaposabban, hogy mitől lesz ez a fürdőszoba ennyire elragadó?
Akinek szintén tetszik ez a cuki mentőgyűrű mécsestartó, azzal megosztanám, hogy találtam hazai lelőhelyet hasonlóra. Ha te is szeretnél, akkor nézd meg itt a hajomodell.hu oldalon, vagy egy kis házi hozzádolgozással elkészíthető a maritimehajosbolt.hu oldalon kapható 14 cm-es mentőgyűrűből is, csak legyen hozzá meg a mécsestartó poharad is. (Egyébként ez, a képen látható mécsestartó is 14 cm-es.) Még ügyeskezűbb dekoőrült rokonlelkeim elkészíthetik hobbyboltban kapható polisztirol gyűrűből, kék és piros színű széles szalagból (én rövidárú üzletben kapható gumiszalagra gondoltam), kötélből.


Na de ha Te is beleszerettél ebbe a fürdőszobába mindenestől, ne szomorodj el, hogy nálunk nem kapható. Találtam alternatívát a bútorokra:

Az első az IKEA Silveran fürdőszobabútor családja. Kapható fehér színben (is), tetszetős, lambériázott kinézetű ajtókkal, többféle mosdószekrény, álló és sarokszekrény, tükrös szekrény és tükör, illetve még tároló pad is tartozik a kínálatba.
Nem csak a tengerparti, hanem a country stílusú elképzelésekhez is illik.

A másik alternatíva a KIKA Jasper névre keresztelt fürdőszobabútor családja. Itt az ajtó frontok fehér lamellás dizájnt kaptak, ami szintén nagyon tengerparti stílus.
Ez is nagyon tetszetős!


Image sources: 1-10, 11-13, 14-16


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...