2015. március 3., kedd

Friss tavaszi deko ötletek

Kedves Olvasó!

Közeleg a húsvét. Ha magad készíted el a dekorációt, akkor érdemes már most hozzákezdeni, hogy időben elkészülj.
Találtam néhány igen tetszetős és egyszerű ötletet, amit szerintem házilag bárki meg tud valósítani. Remélem neked is tetszeni fog (én imádom).
Ugyan ezek a díszek fából vannak, de vastagabb kartonból is remekük ki lehet vágni a formákat és akár a gyerekekkel közösen festegetni.
Egy használaton kívüli képkeretből egy tojás és némi szalma segítségével fergetegesen szuper húsvéti dekoráció válik.
Kis liba díszek, melyeket szintén kartonból is meg lehet csinálni, vagy itt jut eszembe a mindig elérhető sókerámia, ha van megfelelő formájú süteményszaggatód.
Na ez aztán a minimalista tojásfestés! A minták megrajzolásához pedig még a fehér tempera is megfelelő.




1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm ezeket az ötleteket, tényleg roppant egyszerűen elkészíthetőek. A tavasz a kedvenc évszakom, ilyenkor mindig egy kicsit bezsongok. :) A lakás ilyenkor mindig tele van virágokkal és még a falakat is teledekorálom. Például legutóbb ezt a cikket olvastam http://lakberinfo.hu/dekoracio/lakasdekoracio/2015-03-09-vigyunk-tavaszias-hangulatot-a-lakasba/ és ebben megtetszettek a színes párnahuzatok, ezért fogtam magam és vettem néhányat. Tényleg sokkal hangulatosabb lett így a lakás. Ezt bátran tudom mindenkinek ajánlani.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...