2015. március 2., hétfő

Long Island stílus - JYSK

Kedves Olvasó!

Ugyan még csak a tavasz érkezik először, de azért már tervezgetek előre is a nyárra gondolva, nézegetek a weben, kutakodok. Tulajdonképpen most almazöld színű polártakarót kerestem és megakadt a szemem a Jysk honlapján egy remek kis textilcsaládon, név szerint ez a Gerbera kollekció.
Többféle díszpárna, székpárna és egy takaró alkotja a családot.

Ha jól emlékszem régebbóta kaphatóak már (karácsonykor is láttam belőle azt hiszem), de most esett le igazán, milyen remek kis cuccok.
Teljesen szerelmese vagyok a tengerparti stílusnak, mind dekorációkban, mind az építészetben, (sőt a legkedvencebb márkám a Lexington Company, de azt sajnos itt Magyarországon nem lehet kapni, na meg nem egészen az én árkategóriám, de akkor is nagy rajongója vagyok) úgyhogy ahogy megláttam ezeket a textíliákat, majd kiugrottam a bőrömből!

És most a csillagos díszpárna és a székpárna akciós áron kapható, úgyhogy holnap az első utam az áruházba vezet. Ki tudja, talán még zöld takarót is találok.


Image sources: www.jysk.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...