2015. március 24., kedd

Itt a húsvét - már az előszobában van

Kedves Olvasó!

Lassan elkészülgetek a tavaszi dekorációkkal itthon, már ha lehet ilyet kijelenteni, hiszen mindig új és új ötleteket találok, amiktől azonnal belelkesedem.
Nos az előszobám ilyen lett.
A kerítéses dekoráció alapom egy régi szétszedvényem volt, eddig nem tudtam, hogy mire használjam fel, de most úgy érzem megtalálta a helyét.
A tojáskoszorúmat is imádom, sajnos megsérült egy kissé és még nem sikerült megreparálnom, de nem érdekel, nekem így is tetszik.
Nini, kiscsirkék! Hello!
Ez a koszorú pedig a bejárati ajtón van. Nagyon büszke vagyok rá, mert az alapot én készítettem szőlő venyigékből és megtűzdeltem nárciszokkal (művirág). Most ez amolyan tavaszi koszorú, húsvétra igazi tojáskoszorút terveztem készíteni, majd arra átcserélem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...