2013. december 20., péntek

Megjöttek a Kinkade képek

Kedves Olvasó!

Egy kicsit előajándékozódtam. Annyira örülök, hogy örömömet szeretném megosztani veled is. Megjöttek a Thomas Kinkade képeim. Én rendeltem, szóval magamat leptem meg velük.
"Christmas Eve"
Már réges-régi vágyam volt, hogy legyen Thomas Kinkade festményem. Ha nem is az eredeti, de egy print a kedvenceimről. Szerintem nem lehet olyan karácsonyi dekoráció az ember otthonában, ahol nem szerepel legalább egy Kinkade képeslap. Számomra megtestesítik a képei a meghittséget és békét.
"Silent Night"
És most már itt vannak! Leírhatatlan az örömöm! (Bárcsak Gebü is velem örülhetne.)
Nekem ez sokat jelent! Most nem megyek bele, de van úgy az ember életében, hogy csak egy apró valami, egy tárgy vagy kép a kapaszkodód egy viharos időszakban, ad reményt, hogy akarj felkelni másnap.
Nekem ilyenek ezek a festmények.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...