2013. december 1., vasárnap

Advent 1 - Karácsonyra hangolódom

Kedves Olvasó!

Úristen! Ma már az első gyertyát gyújthatjuk meg az adventi koszorún! Hogy telik az idő!
Nem maradhattam le az itthoni munkálatokkal, úgyhogy tegnap sikerült befejeznem a saját készítésű adventi naptáramat. Este már ki is függesztettem a betervezett helyére. Azóta gyönyörködöm benne és örülök neki. (Tiszta ökör vagyok, mi? Egy ilyen apró dolog ennyire feldob.)
Szuzi rengeteget segített, mondanom sem kell végig aludta az egész alkotó fázist. De szerintem alfában küldte az ötleteket közben az agyamnak. Most elégedetten fekszik a mű alatt.
Mivel anyagom nem volt itthon (mármint textília), ezért karácsonyi csomagolópapírból készítettem el a zsákocskákat. Szerintem így is nagyon cukik lettek.
Az a helyzet, hogy minden különösebb tervrajz nélkül kezdtem neki. Először azért saccra kitaláltam, mekkora legyen egy zsák, aztán elkezdtem kiszabni őket.
Kiszabtam, kitömtem a zsákokat és csak utána gondolkodtam, milyenek legyenek a számok rajta? Szuzi sugallmánya volt, hogy a számokat is papírból vágjam ki és ragasszam a zsákokra. Amolyan patchwork stílusban! Az ötlet bevált!
A polcon még alakítok. Képeket is akaorok cserélni, illetve a tobozaimat is fel szeretném használni. De egyszerre egyet.
Mivel a nyáron sikerült az ajtót is újra kinyitni (mert le volt zárva, erről az oldalról egy könyvespolc állt előtte, a másik oldalról ruhásszekrényként működött), a lakás ismét körbejárható. És egy régi ötletet is megvalósíthattam így, vagyis koszorút tettem az ajtóra.
A tv-s oldalt is elkezdtem alakítgatni. Felraktam a falra hőn szeretett szalma csillagjaimat.
Egyszerűen ráaggattam a polctartó konzolokra. (Tavaly még ragasztgattam a falra. Mennyire más volt akkor még a szoba! Itt megnézheted, ha érdekel.)
Nagy bánatomra kivágták azt a fenyőfát, ahonnan gyűjtöttem ezeket az ágakat tavaly. Annyira szomorú vagyok, mert szerettem volna frisseket is szedni. De sebaj, még szerencse, hogy nem dobáltam ki tavaly semmit, hanem szépen eltettem. Most csak az volt a gondom, hogy a váza nagyobb, mint az ágak, ezért alul ki kellett tömjem papírral. Hehhh!
Van egy illatos zsákocskám, az IKEÁban sikerült venni. Nagyon finom aromák terjengenek tőle a szobában. De azért mécseseket is fogok gyújtani! (Már bevásároltam téli illatokból.)
Nos itt tartok itthon!

Kellemes dekorálást, sütést-főzést mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...