2013. december 15., vasárnap

Advent 3 - Étkező és konyha

Kedves Olvasó!

Eljött a harmadik vasárnap is. Gyorsan telik az idő. És még egy csomó dolog van hátra. Még nem sütöttem semmit sem, az ajándékok sem érkeztek meg (a legtöbbet az interneten rendeltem). De legalább tiszta a lakás. Még!
Az étkezőablak is átalakult, igaz már hetekkel ezelőtt, azóta gyönyörködhetem benne. Este ahogy jövünk haza a sétából, már messziről látom a kivilágított ablakunkat. Egész más így hazajönni.
A legkedvesebb karácsonyi képeslapom. Thomas Kinkade: Silent night című festménye.
Vettem illatmécseseket, egy rakással. Este meggyújtok néhányat, itt az étkezőben is és finom aroma szálldogál az egész lakásban. 
Egy kis karácsonyi hangulat a polcra is kell.
Nem maradhat el a falról az ablakos adventi naptár. Álmom egy igazi, fából készített naptár, olyan mint a "Kiskarácsony mindenáron" című filmben. 
Íme a szerencsehozó fagyöngy! Szuzival találtuk séta közben, ő éppen felkapott valamit a földről és ette ezerrel, amikor nézem és a lába mellett hevert ez a szép darab. Naná, hogy hazahoztam! A hiedelem/hiedelmem szerint, minél több gyöngy van rajta, annál nagyobb szerencsét hoz. Minden gyöngy egy kívánság. Ugyan nem állíthatom biztosan, hogy működik, de mindenesetre még nem mentem tönkre, ami esetemben hatalmas szerencse. Vagy ha azt veszem, az is szerencse, hogy találtuk és nem kellett érte fára másszak.
A konyhát nem szoktam díszíteni, olyan pici, hogy mindennek kell a hely. De azért ilyenkor a karácsonyi konyharuhákat használom, kéztörlésre karácsonyi mintás kis törülközőt, na karácsonyi edényfogó kesztyűm az nincsen.
Egy lámpás azért lóg az edények mellett.
A sütirecept meg várja, hogy hozzákezdjek.
Szuzi mindig a lábamnál alszik, amikor főzök.
Ilyen édes pofit szokott vágni! Szerintem ételekről álmodik! Nagyon szereti a hasát.
Hát akkor eljött az idő, gyújtsuk meg a harmadik gyertyát is az adventi koszorún!
Kellemes vasárnapot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...