2013. december 8., vasárnap

Advent 2 - Nappali

Kedves Olvasó!

Rohamosan közeledünk a karácsonyhoz, ma már a második gyertyát gyújtjuk az adventi koszorún.
Egész héten sürögtem-pörögtem, jól esik egy kicsit megpihenni. Kitakarítottam az egész lakást, teljes portalanítást is végeztem, most már csak az apróbb tisztaságot megőrző feladatok várnak rám. (Na meg egy kis sütés-főzés! Jaaaj!)
A nappalit is áthangoltam karácsonyira. Leginkább a polcokon dekoráltam még, az alapokat már a múlt héten sikerült megvalósítani.
Néhány képet levettem, helyébe másikat tettem. Kicseréltem pár dolgot.
Én is meggyújtottam a második gyertyát is.
Szuzi felett is díszítgettem. Sőt amíg takarítottam, addig is így aludt.
Lehet, hogy korai, de én már feldíszítettem a karácsonyfát. Nem is volt rossz ötlet, mert akkor égett ki a fényfüzérem, amikor a fára akartam felrakni. Milyen bosszantó lett volna, ha ez akkor történik, amikor már kész vagyok a díszítéssel is. Igen ám, de nincsen más fénysorom! Akkor mi legyen? Venni meg nem akarok. Eszembe jutott, hogy van egy felhasználatlan fényfüggönyöm, idén akkor ez lesz a fény a karácsonyfán. Az ötlet bevált, még a szálakat fel is tudtam akasztani a tetején. Ezért van a Mikulás sapka csúcsdíszként, hogy takarja a vezetéket.
A szalmakecske is megtalálta a helyét.
Az ajándékcsomag díszeket én készítettem.
Virgoncak ezek a kis manók a nyírfa venyigén! 
 Hát kidolgoztuk magunkat mind a ketten Szuzival. Elégedett vagyok.

Kellemes vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...