2013. december 22., vasárnap

Advent 4 - Fények

Itt a negyedik vasárnap! Már csak 2 nap és karácsony. Nem gondoltam volna, de sikerült minden eltervezett feladattal végeznem.
Még a sütésen is túl vagyok, bár nem vagyok egy cukrász gyöngyszem, de két típusú süteményt azért így is csináltam. Kétféle pogácsát és az erősségemet, csokis-áfonyás muffint. Bevallom, már dézsmálok belőle, de ha szükséges, bármikor tudok utánsütni.
Szóval most már teljes a karácsonyi hangulat itthon. A fények is a helyükön, már nem variálok semmit, csak hátradőlök és élvezem a pillanatot. Erről jut eszembe, akinek UPC digitális tv előfizetése van kapcsoljon a 12-es csatornára. Egy kandallót fog látni, amiben ég a tűz. Szerintem oltári ötlet! Így élvezhetem a tűz látványát. Köszi UPC!
Most megmutatom a fényeket.
Ez a nappali ablaka.  Nálam még "ősablakok" vannak, azaz dupla ablakozás, ezért nagy bánatomra nincsen ablakkönyöklőm vagy valami polcom, amire pakolhatnék. Pedig mennyire kidekorálnám! Ehhh!
Ezért a két ablak közé tettem be a díszvilágítást. Igen, egy világító erdő, de ezt én készítettem az IKEÁs mintára. Megdolgoztam vele rendesen, míg elkészítettem a sablonokat, kivágtam, ragasztgattam. Egyébként egy 20 db-os égősor adja a fényt, amit hullámpapírból készített alapba dolgoztam el, majd felragasztottam a hátteret és a fenyőket, majd a hóbuckákat. Két napig dolgoztam rajta, de megérte. (Majd egy dobozt kell készítenem hozzá, amiben tárolhatom.)
A karácsonyfa is már (rég) feldíszítve áll...
 ... őrzi a fát a szalmakecskénk.
És az étkező ablakom. (De ezt már mutattam.)

Kellemes és stresszmentes vasárnapot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...