2013. május 29., szerda

Raklapbútor a balkonra

Kedves Olvasó!

Legújabb őrületem (még sok egyéb mellett) a raklapbútorok. Szerencsésen hozzájutottam már 3 szép EUR raklaphoz, de most gondban vagyok. De ne szaladjunk ennyire előre.
Az első ötletem az volt, hogy a balkonra alkotok egy "sarok kanapét"- napozóágyat, szóval valami ilyesmit. Ehhez a melóhoz kaptam a raklapokat.
Az inspirációim ezek hozzá.
Ha meglátok ezekhez hasonló ötleteket, azonnal elindul az agyam, hogy én hogyan valósíthatnám meg.
Erre a projektre, ha szabad így fogalmaznom, már tavaly tavasz óta készülök, de csak most hozta úgy az élet, hogy valóság lehet belőle.
Persze a szép "bútorhoz" úgy az igazi, ha szép virágok is társulnak, nem beszélve a sok hangulat fokozó kiegészítőről.
Nagyon felvillanyozó ez a négy variáció, elképesztő hogy más textíliákkal mennyire nagy mértékben lehet változtatni a benyomásokon. Ez mindig lenyűgöz! És ugyebár párnahuzatot a legkönnyebb cserélni. Nem igaz?
Holnap megmutatom, hogy nekem mit sikerült kihoznom a raklapjaimból. Szóval folyt. köv.
Addig is szép napot kívánok!

Image sources: 1-4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...