2013. május 30., csütörtök

Az én raklapbútorom

Kedves Olvasó!

Ahogy ígértem, most megmutatom, hogy én miben gondolkodom a raklapbútorommal kapcsolatban. (Már ami a balkont illeti, ugyanis agyban már tovább is mentem, mégpedig szeretnék egyéb raklapokat is, hogy a nappaliba is megcsinálhassak egy sarok kanapét.)
A végleges letisztázás még folyamatban van, de valami ilyesmi lesz.

Kaptam egy régi habszivacs matracot, azt daraboltam fel az ülőpárnáknak. Még háttámlám is lesz.
Ez a "csodás" retro anyag még a nagyszüleimtől maradt rám, igazi eredeti 70-es évek terméke. Tökéletes lesz egy alaphuzatnak, tulajdonképpen nem is annyira rossz, ahogy kinéz, sőt elnyűhetetlen az anyag.
Eddig csak kiszabtam a párnákhoz való anyagokat, de még nem varrtam össze. Most egyenlőre beburkoltam a párnákat vele, azért használni már így is tudom.
Ha akarom a lábrészt hosszában vagy keresztben illeszetem az ülőrészhez, mindenhogyan kényelmesnek találtam.
Ha majd az időm engedi, ebből az anyagból szeretnék még huzatot varrni a párnákra. Ez azért mégis modernebb és vidámabb is!
Hát így állok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...