2012. december 21., péntek

Világvége?!

Ma van a híres december 21. Amitől mindenki fél?!
Ami biztos, hogy ma van a téli napforduló, eltelik ez a nap és a nappalok ismét hosszabbodnak. Visszatér a fény az életünkbe. Talán emiatt gondoltak a mai napra világvégeként.
Milyen egyszerű lenne ha csak úgy lenne egy világvége! Dirr-durr, piff-puff és meg is van. Nem kellene nekünk embereknek változni ás változtatni. Ez biztos nem így van elrendelve.
A világ vége egyben egy új világ kezdete. Szerintem ez egy folyamat, ami már történik. A világ vége szerintem az, hogy az emberiség megszabadul az egójától és szabad tudattal létezik tovább. Vagy valami hasonló. Nem tudom, nem vagyok egótlan, sajnos. De azt azért nem nehéz észrevennem, hogy a világunk szenved az egó szorításában.
Nemrég mutatta valaki nekem ezt a filmet, szerintem nagy segítség van benne, ahhoz, hogy észrevegyük azt a sok hülyeséget az agyunkban, ami boldogtalanná tesz és felemészt. Talán egy nap mindannyian visszatalálunk ahhoz az önmagunkhoz, aki a zavar mentes lényünk.
Engem elgondolkodtat.

Byron Katie - Fordítsd Meg - Turn It Around - teljes magyar film letöltés HUN SUB from Megvilágosodás on Vimeo.

Ma van a huszonegyedik nap az adventi meglepetés naptárban.
Azt kívánom, hogy éljük túl a világvégét, ébredjünk egy új világra, amit mi teremtünk meg, mert rajtunk áll, mit élünk meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...