2012. december 18., kedd

Karácsony a lengyel Tátrában

Kedves Olvasó!

Most elutazunk gondolatban Lengyelországba, Zakopanéba. Itt található Gorska Osada, egy három faházból álló nyaraló falu, csodálatos panorámával a Tátrára, ahol a hagyományos csipke teritők és rakott kandalló jól megfér a modern kor eszközeivel (minden házban wifi, műholdas tv és sok egyéb extrával felszerelt).
Én már a nyáron kiszemeltem magamnak a helyet, annyira csodálatos. A kis faházak építészetileg lenyűgözőek, a hagyományos anyagok és díszítések egyszerűen mestermunkák. A belső terek rendkívül otthonosak.
Nagyon megörültem, amikor kiderült, hogy van rá lehetőség a karácsonyt is itt tölteni. Valami fantasztikus lehet! Én magam télen csak egyszer jártam a Magas-Tátrában (inkább nyáron mentünk) Szlovákiában a Csorba-tónál, hát valami meseszép volt.
 
Így el tudom képzelni, milyen fantasztikus lehet a karácsonyt a hegyek között eltölteni. Mindenütt hó és csend és nyugalom. Csodálatos! Teljesen feldobott a látvány.
Igazi karácsonyi hangulat, egy faházban!
És még lovas szánon is lehet utazni...

Egy itt eltöltött karácsony örök emlék!
További részletes információk itt.
All images from gorskaosada.pl , except picture no.12 from Kochamwies.pl.

Elkezdődött az utolsó hét, ma kinyílt a tizennyolcadik ablakocska az adventi meglepetés naptáron. Mai kívánságom mi lehetne más, mint egy ilyen tátrai utazás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...