2012. december 12., szerda

Karácsonyi nappali

Kedves Olvasó!

Sikeresen elkészültem az itthoni karácsonyi dekorációval, már ami a fő vonalakat illeti.
Ez itt a nappalink. Igen, nálunk már feldíszítve áll a karácsonyfa. Tulajdonképpen saját hagyomány már, hogy nekünk a karácsonyfát a Télapó hozza, december 6.-án már teljes pompájában díszeleg. Most is már előtte egy nappal feldíszítettem. Másik ok, hogy annak idején amikor a "lapos csomagolásos" lakberendezési áruháznál dolgoztam, annyira hozzászoktam, hogy már október végén elkezdődött a karácsonyi vásár. A szobák is feldíszítve álltak, karácsonyi zene szólt állandóan, szinte magával ragadott a hangulat. Így nem nézhettem el, hogy itthon minden olyan üres legyen. Hát neki álltam díszíteni.
Istennek hála a műfenyőnket haza tudtam hozni Balatonalmádiból, ugyanis tavaly lent töltöttük az ünnepeket és kétséges volt, hogy idén mi lesz a helyzet. De szerencsére már itthon van a fánk, ami nem is igazi műfenyő, hanem olyan mint a Hogyishívják kuzin az Addams Family-ből.
Az asztal fölötti részen  nagy szalmacsillagokat ragasztottam a falra. A kosarakra szeretnék még masnikat is kötni.
A hangfal szett kell az asztalra, hogy hallgathassam a karácsonyi zenét munka közben. Szegény Happy nem mindig tolerálja ezt, itt nem látszik, de az ágya pont szemközt van és sokszor inkább aludni szeretne, nem zenét hallgatni. (A kis öreg!)
A polcokon még dolgoznom kell, annyi mindent szeretnék elhelyezni. De a hely véges, szóval csak módjával tudok ügyködni.
Ez a szemközti polc, ide akasztottam fel a saját készítésű papír fenyőmet (amit egyre jobban szeretek). Tavaly a polcok alá ragasztgattam a szalmacsillagokat, mint egy alsó bordűrt, az is nagyon tetszett.
Nagyon örülök ezeknek a hatalmas tobozoknak, rendkívül jó díszítőelemek. Két utcával feljebb volt egy óriási fenyőfa, annak a termései. Sajnos a nyáron kivágták, így külön örülök, hogy még tudtam szedni vagy két ládára valót.
A tobozokra is tettem szalmadíszeket. (Az eredeti ötlet másé, csak ott papírdíszeket használtak.) Szerintem nagyon helyes!
Nos ez a nappalink!


Kinyílt a tizenkettedik ablakocska az adventi meglepetés naptáron. Ma van Gabriella nap is. Boldog névnapot Gebü! (a muffin tündér...)
Most így elnézve a mai napomat, eszembe jutott egy hiányt pótló kívánság, nem is értem miért nem jutott eddig eszembe, pedig minden nap használnám és nagy hasznát venném. Egy laptop tartó! Ugyanis nem szeretek asztalnál dolgozni (csak ha muszáj , inkább az ágyon ülve (ami nekem egy futon matrac) használom a laptopot, jobbára az ölemben tartva. Egyik kezem az egéren, másik Happykén, mert az ő helye meg itt van az enyém mellett. Szóval kell nekem egy laptop tartó, egy ilyen... Brada laptop tartó - 2990 Ft., IKEA





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...