2014. augusztus 16., szombat

Levendula az étkezőben

Jó régen nem blogoltam, pedig nem voltam ám rest, egy csomó mindent kézműveskedtem az elmúlt időszakban. Na meg gyűjtöttem az ötleteket, fáradhatatlanul Pinterest-ezek, átterveztem egy házat és kettő újat is terveztem, persze ezeket csak úgy hobbiból a magam örömére.
Na de...
Végre a nyáron kellő mennyiségű levendulához jutottam. Vásároltam is készen levendulás szépségeket, majd ihletet kapva belőlük, magam is készítgettem ezt-azt. Mutatok is belőle most.
Ezt a cuki kis asztaldíszt Balatonalmádiban vettem a kirakodóvásáron. Mintha csak az asztalra teremtették volna!

Az étkező ablakot is időről-időre átrendezem, így a nyárra is.
Gazdagabb vagyok egy pöttyös csuporral is, amibe szárított fátyolvirág csokrot tettem. Azt a kis cserepes levendulás installációt pedig én készítettem. (Többet is csináltam, mindenfelé van a lakásban.)
Hát ennyi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...