2014. augusztus 29., péntek

Levendulák az előszobában

Mindenhol levendula. Az egész lakásban levendula, mindenütt. Már kicsit megszállott lettem. Miért is maradna ki az előszoba?
A polcra is került a saját készítésű cserepes levendula díszből, amire nagyon büszke vagyok. Szerintem tök cuki!

A bejárati ajtó is tele van koszorúval. Én mind a két oldalára szoktam tenni valamit, úgyhogy ha hazajövök, ha elmegyek itthonról, az első illetve utolsó pillantásom az otthonból egy szép koszorú.
Mióta viszont ellopták az ajtó melletti fapapucs díszemet, óvatosabb vagyok a dekorálással, már ami a folyosót illeti. Olyat rakok ki, amit nem sajnálok (annyira), ha elviszik. Borzasztó, hogy erre is kell már gondolni!
Ezt szerettem volna eredetileg az ajtó külső felére tenni, de inkább belül maradt. Levendula angyalka őrzi a házat!
Most ez van kint. A legelső levendula koszorú, amit csináltam. Még tavalyi levendulából készült, kicsit kopott, kicsit gurba, de még mindig nagyon illatos. (És még meg van.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...