2014. június 26., csütörtök

Szárított virágok

Sikerült egy kis levendulát szüretelnem, sőt még cickafarkot is tudtam vágni. Megszárítottam és tegnap elrendezgettem a vázákban, kannákban, szerte a lakásban.
Szeretem a locsolókannákat, kitűnő vázáknak bizonyulnak.
Séta közben, ha szép fűszálakat látok az útszélen, mindenképpen szedek belőle. Remek kísérője bármilyen virágnak, mondjuk ez művirág, de akkor is.
A szokásos cink kannám, a szokásos cickafark csokorral. Elmaradhatatlan nyári díszem a lakásban.
Csodaszép együtt a levendula és cickafark.
További levendula csokrocskákat is kötöttem, összesen hét lett belőle. Sajnos annyi nincsen, hogy egy koszorúra elég legyen, de arra gondoltam, hogy a meglévő szalma koszorúmat fogom megtűzdelni vele. Majd meglátjuk, jó ötlet-e.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...