2014. augusztus 30., szombat

Levendulák mindenütt

... és hogy teljes legyen a levendula hatás, íme a további levendula kreációk a lakásban.

Sok-sok koszorú mindenfelé, az angyalkás kivételével saját alkotásaim. (Azért látszik, hogy melyiket kötötte profi mester. Hát igen, van hova fejlődni.)

Még maradt három cserepes dísz, amiknek egyenlőre nem találtam meg a tökéletes helyet, de nem aggódom.

Készítettem befőttes üvegből egy lámpást is, természetesen levendula ihletésűt. Még fogantyút is csináltam hozzá, akár fel is akasztható. Belsejébe levendulát szórtam, már csak egy levendula illatú gyertya hiányozna belőle.

Aztán egy csokor a csuporban itt...
... egy szárított csokor ott.

Ismét egy profi alkotás. Aki szeretne ilyet, annak elárulom, hogy az összes profi levendula díszt egyazon hölgytől vettem, ugyan Balatonalmádiban a vásáron, de van Meska boltja is: ez a Levendulahangulat kézműves bolt. Szóval lehet rendelni is.

Csodaszép szerzeményem, egy pöttyös kancsó, remekül mutat benne a szárított fátyolvirág csokor.


Itt a vége.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...