2013. november 2., szombat

Ősz az étkezőben

Szomorú ez az ősz! Itt van Halottak Napja!
Most halmozottan nyomasztó, hiszen halálesetből bőven kijutott ebben az évben (Gebű, Happy, Fáni) és most Mackó is elment október 31.-én. Vezettem Mackóról egy blogot (Napi Mackó címmel), ott leírtam mindent.
De az élet nem állhat meg. Én még itt vagyok.

Egy kis dekorálás mindig megnyugtat, úgyhogy egy régen tervezett polcot felraktam az étkezőbe és díszítgettem egy kicsit.
 Közben meggyújtottam egy gyertyát is.
A sütis dobozoknak feltétlenül elérhető közelségben kell lennie. Főleg ilyen hűvös időben. Egy kis csokis keksz, egy tejeskávé, megvan a boldogság.
Végre elérhető közelségbe sikerült tennem a gyertyákat is, így használni tudom őket. A kosárkába mécseseket tettem és még a kisebb gyertyatartók is elférnek benne.
Az étkező ablaka.
Nem kedvenc virágom a krizantém, de most tökéletesen illik a hangulatomhoz.
Végre nekem is van világító papír csillagom. Lehet, hogy túlzás már kitenni, hisz még messze van Karácsony, bár szerintem remek átvezető díszítés az őszből-télbe.

Szép hétvégét mindenkinek!


2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszett! Szépek a színek! (és a gyertyákat-mécseseket már nekem is egybe kéne raknom, hogy használjam őket) És az előbb nem tudom, mi történt a kommentemmel.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...