2013. november 16., szombat

Karácsonyelő

Kedves Olvasó!

Épp hogy öt hét van még, és itt a karácsony. Nem lehet elég korán elkezdeni készülni a nagy ünnepre. Böngészem ezerrel az internetet, vadászom a jó ötleteket. Pinterest függő vagyok, úgyhogy onnan találom a legjobb alapötleteket a további kutatásaimhoz is. (Ha esetleg nem ismernéd még a Pinterest-et, javaslom, hogy nézz rá. Tetszeni fog.)
A most látható ötletekhez is egy Pin alapján jutottam el. Ezek egy kreatív kiadványban szerepelnek, itt találod a linket.

Mindig izgalmas, hogyan dekorálható egy polc karácsonyi hangulatúvá. Az almák különösen tetszenek, ezt az ötletet át fogom venni én is.
Adventi naptár kis táskákból.
Nagyon cukik ezek a kis zsákocskák. A "modelleket" kenyértartó kosárkának is el tudnám képzelni.
Álom koszorúm. Egy egyszerű venyige alapot dobjunk fel kicsi textil szívekkel.
Karácsonyi zoknik.
Téli házikók textilből.

Még van idő szabni-varrni, hogy elkészüljenek a saját készítésű karácsonyi díszek. Jó böngészést a kiadványokban. Én is belevetem magam. Bár azt hiszem, nem is az ötletekben van hiány, hanem az alapanyagokban. Hol kapok ilyen szép anyagokat?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...