2013. november 11., hétfő

Hemnes, Hemnes

Kedves Olvasó!

Nemrég a budaörsi IKEA áruházban jártam, ezt-azt nézegetni, de most nem is ez a lényeg.
Nagyon szeretem végigjárni a bemutató részt. Mindig látok valami jó ötletet, amin elindul az agyam.
Hát amint megpillantottam ezt a szobát, én annyira lázba jöttem! Egyébként is a legkedvencebb sorozatom a Hemnes család, na meg az Ektorp kanapé! Nagyon kis otthonos pöpec kuckó lett ez a szoba. Egy nappali-étkező együttes kis alapterületen.
Igazi skandináv színvilág, mármint a sok fehér bútor, na meg a piros kanapé! És milyen jól néz ki a sárga falszín mellett.
Kerek étkezőasztal, ami igény szerint kinyitható és a kedvenc székeim. A piros tálaló szekrényről nem is beszélve.

A másik szoba, ami lenyűgözött, szintén sok Hemnes elemmel. Ez már egy nagyobb családra van méretezve, nappali és amerikai konyha egy térben.
Bézs és fehér a színvilág, mindenhol egy szép lámpa.
Álomkonyha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...