2013. október 24., csütörtök

Ősz itthon - nappali update

Kedves Olvasó!

Sikerült felraknom a másik polcokat is, amit akartam, pontosabban a meglévőket kicseréltem mélyebbre. Nem is merem elmondani, de ezek a polcok még anno a gyerekszobámból valók, szóval jó régiek. Egy kis csiszolás csodát tett, mintha újak lennének.
Először csak üresen bámult rám, sehogy sem találtam, hogyan rendezkedjek el rajta. Aztán rájöttem, mi hiányzik. A természet maga. (Persze Mackó is segített.)
Nagyon szeretem a nyírfát, annyira csodás a kérge! Mint egy műalkotás.
Régóta gyűjtök ágakat, séta alatt figyelek, hol van egy letört rész.
Szerencsémre a nyáron kivágtak egy fát a kertünkben, szegény már teljesen kiszáradt. A törzse és az ágai viszont csodásak maradtak, így vastagabb darabokra is szert tehettem. Szerintem nagyszerű díszítőelemek.
Ez mondjuk egy öreg barackfa metszete, ez is nagyon szép. A szomszédtól kaptam. Több, mint 60 éves gyümölcsfa volt. Tűzifának lesz felhasználva, de megmentettem belőle magamnak részeket.
(A képeket majd bekeretezem, egyszer valamikor, amúgy én festettem mindkettőt.)
Nyírfavessző képkeret, eredetileg nem erre szántam, de most olyan jól néz ki! Ezt a képet Karácsony Julianna festette. Nagyon szép.
Remek gyertyatálak.
Látkép az új polcról. (Csak Macika bundás teste hiányzik a képről, de ő most az erkélyen pihenget.)
Váza alatt is jól mutat egy ág szelet.
De igazából gyertyatartót akartam eredetileg, nyírfából. Viszont ez a barackfa most sokkal jobban tetszik.
Hát most eddig ennyi sikeredett. Dolgozom még rajta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...