2013. október 2., szerda

Ősz itthon - a nappaliban

Kedves Olvasó!

A hétvégét azzal töltöttem, hogy szép lassan becsempésztem a lakásba a gyűjtögetett növénykincseimből az őszt. Remekül elvoltam, kötögettem a kis csokrokat, közben a köztv-n ment az "Itthon vagy! Magyarország szeretlek!" maraton műsor, amit állítólag senki sem nézett. (Legalábbis az Index szerint.) Csak én? Na mindegy, nekem tetszett, jól lehetett dolgozni rá.
Mackó közben jókat aludt és különböző megvalósítani való ötleteket is sugalmazott.
A tájképeket  (Tihanyt és a balatoni vitorlást ábrázoló képekre gondolok) Karácsony Julianna amatőr festőművész festette. Még Balatonalmádiban vettem tőle a vásáron. Szerintem gyönyörűek! Vettem még képeslapokat is és még ezeken kívül van 4 nyomatom is, amiknek már csak képkeretet kell vegyek. Mindet ki szeretném tenni a falra.
Séta közben szedtem ezt a kis virágcsokrot, csupa olyan virágból, amit az út szélén találtam. Azt is mondhatnám, hogy gaznövényekből áll, de csak nézz rá. Hát nem gyönyörűek! Az ember nem is eszmél rá a zajos agyával, mennyi szépség él körülötte.
A gyertyatálamra nagyon büszke vagyok! Az ősz terméseit csempésztem bele. Este meggyújtom az illatos gyertyát és csak nézem, csendben.
A könyvespolcok alatt kis őszi csokrokat szárítgatok. Szerencsére a konzolra fel tudom aggatni őket.
A levendula angyalkát szintén Balatonalmádiban vettem, annyira cuki. Vigyázza a házat!
Egy kis frissen hullott falevél csokor, ...
... csipkebogyó, ...
...minden elvadult bokron megtalálható futónövény indák magháza, ...
... illatos levendula.
Lassan elővehetném a gyertyatartó világításomat is, igaz, hogy az elvileg karácsonyi dekoráció, de ha most úgyis jön a hideg idő, lehet, hogy mood-ba kerülök. Na, majd előbb megcsinálom a szoba másik oldalán az új polcot és arra kiteszem. 
Most még az ősznek van itt a helye.
 Kellemes őszt kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az oldal és a stílus....
    Üdv.
    Karácsony Julianna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Különösen a csodaszép festményeket!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...