2013. február 7., csütörtök

A kedvenc Eurohonka házam

Nagyon szeretem a faházakat. Szerintem a fa az egyik legkellemesebb, legegészségesebb és legotthonosabb építőanyag. Szerencsére (még) itt Magyarországon is működik több olyan faház építő cég is, akik a finn gerenda- és rönkházakat hivatottak hazánkban is forgalmazni. Az egyik ilyen cég az Eurohonka. Minden ház, amit építenek általában egyedi tervezés, de azért vannak típus modellek is.
Az én álmom is egy faház és megvallom, ők az egyik cég, akikre gondoltam.

Ez az egyik kedvencem a munkáik közül. Praktikusnak találom az egyszintes épületeket, én is ebben gondolkodom.
(Hisz az ember idősödik, nehéz a lépcsőmászás. Most, hogy még beteg is van a háznál, látom, mennyivel könnyebb az ápolás, ha nem kell föl-le rohangálni a betegszoba és a nappali részek között, azonkívül a beteg sem érzi elvágva magát a világtól.)
De visszatérve, ez a modell egy 125 négyzetméteres ház, 3 hálószobával. Lássuk csak...
Ami megfogott ebben a házban, az a tetőszerkezete. Ez a gyengém, imádom az érdekes tetőzeteket. Ez a fajta megoldás olyan, mintha sapkája lenne a háznak. Ugye?
Ezenkívül  szeretem, ha egy épület nem egy unalmas négyszögletű, hanem vannak különböző kinyúlásai, változatos a formája.
Van helye a tűzifának.

A ház alaprajza.
A konyha és az étkező, szép kilátással.
A nappali.
Szép megoldás, hogy a kandalló oldali falat kövekkel díszítették.
A fürdőszoba kellően tágas. Tetszik.
Már alíg várom, hogy nekem is elkészülhessen egy ilyen hasonló álomházam. Remélem megvalósul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...