2014. március 13., csütörtök

Megjött a tavasz! Már az előszobában van!

Hahó! Itt a tavasz!
Néhány napja (hete) elkezdtem gyűjtögetni virágzó, zöld ágakat is. Tegnap este sikerült aranyesőt is vágnom, majd még szeretnék belőle, de gyűjtöttem mandula ágakat, nemtudommilyen bokorról zöldet, és már megindultak a fűzfavesszők is a környéken, abból is szeretnék egy valamennyit a koszorú kötéshez.
 
Vicces, hogy tavaly ilyenkor jött a hó, nemhogy virágokat szedtem, hanem havat lapátoltam. Nos úgy tűnik erre idén nem kell már készülni. Ehelyett a hétvégén előkészítem a balkont a virágládák és hasonlók jöttére, és majd összerakom a raklap heverőt is. 
Megihletett ez a kellemes napsütés, úgyhogy nem is voltam rest.
Nemrég raktam fel ezt a polcot az előszobában. Először sosem tudom, mi kerüljön rá, semmi ötletem sincsen. Aztán mindig valami felkerül, valami lekerül, alakulgat minden héten. Most ezzé alakult, és most éppen teszik is.
(Sajnos a tulipán nem igazi. Ezt lomiztam anno. Próbáltam már igazi cserepes tulipánt, de nekem nem virágzott ki. Csak a nárciszokkal van szerencsém!)
A bejárati ajtóra is készítettem egy kivirágzott koszorút. Remélem ezt nem fogják ellopni, ugyanis a fapapucsaimat, amik az ajtó mellett lógtak, két hete ellopták. (Itt most kisípolás van.)
Tavaszt idéző képeslapok rengetege az üzenőtáblán. Itt üzeneteknek nincs helye! (Arra ott a másik.)
Olyan jó ezt látni ahogy belépek az ajtón!
A képeket is kicseréltem már a falon, szintén tavaszi témákra.
Nagyjából végeztem a tavaszi nagytakarítással is, függönyök kimosva, minden felület portalanítva, kicsit lomtalanítok is közben. (Főleg a ruháimat kell átválogassam alaposan, szörnyű mennyire meghíztam!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...