2014. március 15., szombat

Kivirágozódtam

Tegnapi nappal azt hiszem egy időre befejeztem a virágzó ágak gyűjtését. Kicsit túlzásba estem, rengeteget vágtam, úgyhogy hirtelenjébe gondba is kerültem, hogy mit hova tegyek, elfogytak a vázáim. Segítségként befőttes üvegeket is elő kellett vennem. De megérte! Most illatos és virágos az egész lakás!
Nem hagyhatom ki, hogy virágok nélkül legyen locsolókanna! Szerintem remekül néznek ki váza gyanánt. Ha lehetne, mindenhova tennék egyet, de azért ez talán túlzás. Mindenesetre láttam egy nagyon helyes bádog kannát nemrég, biztos, hogy meg fogom venni.
Suzy is alaposan benyomta a szunyát, lehet, hogy már érzi a hidegfrontot.
Kedvencem, az aranyeső, pontosabban aranyvessző.
Egy kis művirág.
Zen
Az étkező ablakba is tettem friss virágokat. Jaj, annyira szép a tavasz!

Kellemes hétvégét kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...