2014. március 11., kedd

Egy kis erkély átalakul

Hamarosan (mit hamarosan, már!...) itt a tavasz. A lakásban is nekikezdtem a dekorálásnak, majd megmutatom. Kitakarítottam az erkélyt, már azon filózok, hogy mikor tegyem ki a párnákat is, már jólesne egy napfürdőzés a raklap "heverőn".
Szóval az erkély. Tervezgetem, milyen új dolgot lehetne létrehozni a kis balkon paradicsomomban. Ezt a szép átalakítási ötletet most találtam, nekem nagyon tetszik, talán téged is érdekelhet. Mindenesetre látok benne ötleteket.
Ez ilyen előtte-utána balkon:
A kiindulási pont. Adott egy kicsi erkély, elhasználódott nádgyékény takarással a korlát körül (ami egyébként szerintem ragyogó ötlet), semmi virág, csak néhány üres virágcserép, stb, inkább lerakat, mint takaros "szoba".
És ilyen lett a balkon! Sűrűn beültetett virágládák, szép világos pasztell színek, nagyon hívogató. A kutyusnak is, úgy tűnik, tetszik.
Ez egy nagyon jó ötlet: egy vidám mintájú korlátvédő kihasználható egyebekre is. Itt zsebek vannak varrva rá, amibe remekül elférnek a kertészkedő eszközök.
A virágládák mellé felakaszthatunk kis vödröket is, amikbe szintén lehet apróbb dolgokat tárolni.
Jaj, ez a kedvencem, ezt meg is fogom csinálni. Szinte minden háztartásban vannak maradék faanyagok. Remek ez a lécekből eszkábált virágtartó létra! Dekorációnak is remek, mondjuk ráaggatni gyertyatartó lámpásokat.

Source: Wohnidee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...