2014. december 9., kedd

Karácsonyi nappalik

Nyakunkon a karácsony, az áruházak ontják a sokféle díszeket-kiegészítőket, mégis én most egy kissé tanácstalan vagyok, hogy milyen is az idei trend valójában?
Az igazat megvallva még mindig nem vagyok karácsonyi hangulatban, a dekorálást is inkább a téli hangulatra helyezném, nem pedig karácsonyira.
Azért válogattam egy csokrot a mostani kedvenc nappali képeimből, remélem Te is találsz közte kedvedre valót.

Lássuk csak...

Kandalló kép a tv-ben, erről eszembe jut, hogy a UPC tv-hálózaton is van folyamatos kandalló kép, de, hogy a kis Mikulás csizmák ilyen klasszul el legyenek helyezve felette, mint itt a képen, ez nagy ötlet szerintem!
Tipikus skandináv hangulat, nagyon kellemes.
Adjunk a részletekre is, piros képkeretekben a fotók, előbukkanó ajándékcsomagok itt-ott, karácsonyi gyertyatartó és az elmaradhatatlan szalmakecske.
Talán ez az idei fő kedvencem, a szürke kanapé miatt és persze a farönk mintás párna is nagy kedvencem, a többi piros színnel kiegészülve és a szoba fehér alapszínével együtt, nagyon otthonos a hangulata.
Ha nem lehet szürke a kanapé, legyen piros. Ez is örök kedvenc, a kockás függönyöket meg egyenesen imádom!

Source: IKEA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...