2014. november 5., szerda

Kipp-kopp, az ősz vagyok - az előszoba

Kedves Olvasó!

Lépj be velem az előszobába (így virtuálisan).
Nagy büszkeséggel mutatom meg első, saját készítésű falevél koszorúmat.
Hát megszenvedtem érte. Először szalma alapra dolgoztam, de kevés volt hozzá a falevél, ezért lebontottam és egy kisebb nyírfa alapra raktam a leveleket. Úgy álltam neki, hogy először kis csokrokat kötöttem, hogy majd azokat kötözöm az alapra, de ekkor meg az volt a gond, hogy túl tömöttek voltak a csokrok és szintén kevésnek bizonyultak a falevelek. Újra leszedtem, új csokrokat kötöttem, immár egy-egy csokor 4-5 falevélből készült és végre elég lett, egyenletesen sikerült a kötözés, szép a koszorú "esése". Megérte!
Amúgy egy kb. 25 cm-es alapra dolgoztam és mégis ilyen nagy lett a koszorú.
A képeket is kicseréltem őszi témájúakra és természetesen nem maradtak el a falevelek sem egy kis díszítésnek.
Őszi polc.
Egy kis madárijesztő.

Folyt. köv. a lakás többi részével.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...